όνειρο(ΔΙΨΑ)-πορτραίτο του άλιστερ κρόουλι



















Γεια σου πουτάνα λήθη,
Απόψε σιωπηλοί, ήρθες στον ύπνο μου
Ησουνα λέει το όνομα του τόπου της γυναίκας που ποθώ
Ημανε μέσα στο παλιό μου το αμάξι το σάξο
μέσα στα ρούχα τα πολλά,χωρίς το παντελόνι μου γυμνός
Πέτυχα και ένα κουμπαράκι μου που ήτανε λέει μπάτσος
Με σταμάτησε με κάτι άλλα μουνόπανα να μου κάνουνε έλεγχο
μου δώκανε και ένα ωραίο κλαδι με φούντα να τους στρίψω ένα τσιγάρο
Δε θυμόμανε να στρίβω καλά αλλά ποσώς με ενδιέφερε
Αυτό που μου τράβηξε την προσοχή ήτανε τα λουλούδια
μικρά υπέροχα απαλά κίτρινα χρυσαφιά λουλούδια
δεν ήτανε μαύρο
τους έσπασα κανα δυο για να το πιούνε
και τα άλλα τα γκαβάντωσα για να ρθω να σου τα δώκω
δεν ήξερα τον τόπο σου αλλά αισθανόμουνα που μάλλον είσαι
Πονούσα.(μια γαμημένη δίψα να μου γαμάει τη σκέψη)
μπήκα σένα αστικό να φύγω
έβρεχε όπως ακριβώς απόψε
τόνομα του χωριού σου ήταν ΛΗΞΗ
επήρα λοιπόν μπογιά και το διόρθωσα
το κανα ΛΗΘΗ.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις