είμαι ηλίθιος

Πολλά δεν καταλαβα ποτέ, όντας βλακας
έχοντας σπάσει
έχοντας ζήσει την πτώση
μέσα στο δικαίωμα αυτής
καταναλώνοντας τα πάντα στο διάβα μου
τίποτα δεν έμεινε
τίποτα δεν κατάλαβα
τελικά αδυνατώ

δεν ξέρω τί στερήθηκα
ούτε τι στέρησα

μια μάζα που πλέει σε αναφορές και αναμνησεις είμαι
και γω και το σώμα μου


μέσα στην τυχαιότητα
ανικανος πολλές φορές να καταλάβω έσφαλα
έσφαλα απέναντι στα πάντα
κοιμήθηκα
βαθειά

και αυτός που κυβερνά βλακας
και αυτός που κρινει.
δίχως καποιο νόημα ενεργεί.

και όλα όσα νομίζα καλα θαρρω κομματια έγιναν
και οι γιατροι και οι σοφοι μαζι και αυτοι τρελοι

και η σκεψη τελικά λίγη
μονοτονη
φοβική
πίσω απτην ζωη σαν τροχοπέδη της, κουράζει.
το κρίμα ειναι οι αλλοι
κενοι και αόρατοι μέσα σε ενα τίποτα κλεισμένοι
μαζί τους και γω
να μην αγαπώ κανέναν
ακριβοδίκαια
όυτε αυτούς
ούτε εμένα

δεν ξέρω τί θελει για να ζεις
δεν μπορώ να ξέρω
δεν έχω κουράγιο ούτε να απελπιστώ
θαρρώ πως το δικαίωμα στην πτώση είναι το κακό
καποια δικαιώματα ειναι παράξενα
έιναι αυτά που αλλοιώνουν την αντίληψη του δικαίου και της αρμονιας

ήμουνα σε πτώση λοιπόν
και γώ όπως και σεις
και όλοι μας μαζί
απέναντι σε ποιον ειναι το ζητούμενο
πτώση απέναντι στις προσδοκίες τινός;

η καρδιά .

αυτό που λέμε την ισορροπημένη σκέψη
αυτή την αιτία της μοναξιάς ή της φιλίας
όλα
όλα ψέυτικα
τίποτα δεν είναι αληθινό
τίποτα
και είμαι τόσο χαζός που ακόμα υπάρχω
δίχως προσμονή για κάτι
κακοποιώ τον εαυτό μου
τόσο που συνηθισα
κακοποιώ ό,τι μου έμεινε απο πρόσωπο
ασταμάτητα με κάθε μου πράξη με καταργώ
κάθε μου λεπτό είναι και ένα τρομακτικό στοιχείο για την καταδίκη μου
με καταργώ με αδιαφορία
δεν με ξέρω
κανεις δεν με ξέρει
κανεις δεν με θυμάται
και ό,τι θυμαται δεν είμαι τώρα

ίσως η μουσική τελικά είναι εδώ σαν δώρο
σαν γιατρειά απέναντι στην ληθη

σαν μια τελική τυχαιότητα απέναντι στο τίποτα
λειτουργει πολλές φορές σαν θεμέλιο στα φρένα

ένα κρυφό κομμάτι ελπίδας

το κομμάτι αυτό έιναι ό,τι έμμεινε απο έναν ηλίθιο
έναν κατακερματισμένο βλάκα
το κομμάτι αυτό είναι η μια ρανίδα θλίψης
η μια ρανίδα κουράγιου
καποιου που θέλησα να αφανίσω με μόχθο
καποιου που βάλθηκα να αφανίσω
καποιου τελικά τόσο βλάκα
τόσο πιστού
που με μανία επαναλαμβάνεται
γίνεται αυτιστικός
γίνεται εγωμανής
και με σκοτίζει με την παρουσία του

ίσως απλά αυτός ο βλάκας έιμαι εγώ








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις